Strålande sol

är det ute idag! Härligt. Hoppas snön försvinner nu för jag vill ha vår!! Tog mig en liten promenad idag innan lunch, kände att jag behövde det. Man får passa på medans solen skiner för det är inte varje dag förtillfället. Lagade till en smarrig pastasås när jag kom hem med krossadetomater, squash, morot, paprika och vitlök. Åts med pasta givetvis och parmesanost över. Smarrigt!

Kl 18 idag ska jag träna spinning. Blev ingen styrka igår då vår kyl och frys ekade tomt så vi var tvungna att ta oss med buss ut till Flygstaden och handla på Willys. Så skönt när det är gjort=)
I morgon blir det jobb på gruppboendet, har fått fre-sön där med. Ska få mer tider i morgon sa chefen, är en i personalen som trillat och brytit axeln stackarn..... Sen får jag se när det blir sjukhuset nästa gång, jobbade dagen där igår. Gick bra, känner att jag kommer in i det mer och mer.



Ha en bra dag! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: ägget

Härligt med soooool!!Snart kommer våren!Vi får njuta sol strålarna som kikar fram så ofta man kan!! Vad bra att du får jobba mycket nu,bra att komma in sån,så får du visa att du är duktig,så får du bara mer och mer jobb,snart fast jobb;)

2010-03-03 @ 20:58:33
Postat av: Anonym

ja man blir verkligen glad så fort solen tittar fram=) är glad att jag får jobba, är ju så osäkert som timmis så man tar allt man får=) tyvärr tar det 2år tills jag kan bli fast, man måste jobbat en viss del under 2år först. Trist men sant:S

2010-03-03 @ 21:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0