En ute kväll på stan

Var mycket trevligt att träffa Kerstin igår! Vi möttes upp utanför Gastons vid 18.30. Beställde in två pizzor som vi delade på och det blev ett och annat glas rödvin=) Hade massor att prata om!! Var 1,5 år sen sist. Senare vid 21.30 anslöt våra män också denna tillställning. Gick vidare till Bulls efter ett tag och tog någon drink där med och kvällen avslutades sen hemma hos Kerstin i hennes nya lgh. Super fint bor hon!! Hennes Sven är en känd kiropraktiker inte bara i stan utan i hela Sverige. Lina gick hos honom efter bilolyckan och blev hjälpt och jag har tänkt länge jag ska gå, han kan hjälpa mig med mina magproblem (konstigt nog) och värken jag får i svanken när jag rört mig för mycket + min återkommande huvudvärk när jag jobbat mkt. Så ja jag måste dit nu...slut på fegandet. (Tycker det verkar så otäckt att knäcka rätt på nacken mest...) Ska boka tid på måndag och se när jag får en tid. Han sa det kan räcka med ett besök så hoppas på det!=)
Det togs givetvis lite bilder igår men glömde minneskortet hemma haha och de fotona jag har tagit är sparade inne i själva kameran och har ingen aning om vart jag lagt min USB kabel, så bilder kommer så fort jag löst det!
Har jobbat ikväll och nu ska vi snart iväg och hyra film. Jobb imorgon med till söndag! Ska inom stan imorgon innan jag börjar jobba och hälsa på min habib som ska stå på torget med hemvärnet och rekrytera folk hehe.
Trevlig kväll! KRAMAR

Kommentarer
Postat av: heidi

har varit hos kiropraktor jag med o det är lite läskigt när de knäcker o håller på,men de vet ju vad de gör o det kändes bra efteråt!Tycker verkligen du ska gå!

Emma, Svens Instastyrka heter det ju numera, har bror min inte nämnt det för dig? ;-)

KRAAAM!

2010-05-29 @ 09:38:54
Postat av: Emma

ja jag vet att jag måste! Tänk om jag blir hjälpt! Vilket dröm det hade varit så måste ju testa=) hehe nja har nog hört något om det men säger fortf hemvärnet;) Hoppas allt är bra! KRAM

2010-05-29 @ 15:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0