Vårruset 4/5 2010

Vilken kick! Så roligt det var=) Anna, Malin och jag valde att starta i grupp nr 2 för de som springer på 25-30 min men vi insåg ganska snabbt att vi kunnat vara med i den första då en del som startat i den agerade stora bromsklossar framför oss. Vissa sprang bara någon meter sen började de gå!? Grupperna är ju till för att man ska placera sig där man passar in. Irriterande... sinkade farten på många ställen men ja är ändå nöjd med min tid. Jag och Anna kom in på 27min och Malin på 34. Tycker vi var duktiga alla tre, och var en rolig upplevelse=) Fick en liten goodiebag också med lite dricka och snacks. (nyttigt naturligtvis) Minuset idag var vädret...svin kallt var det!! 5 grader och det är maj.....*brrrr* Näst på tur står tjejmilen...dubbelt så långt! Blir en utmaning...
Janne var så snäll och var med och fotade oss=)

Kommentarer
Postat av: heidi

Men oj vilken bra tid du fick!! Grattis!! Jag ligger i lä, måste få upp flåset lite till,annars springer du ifrånn mig på tjejmilen ju!

2010-05-05 @ 10:34:00
Postat av: Emma

Haha nä heidi tror jag inte! Tänk på att du har längre ben än mig;) och det är skillnad på 5km och en mil... fasar lite för det men tar vi det lugnt ska vi fixa det!!! Ska snart börja öva på en mil tänkte jag!

2010-05-05 @ 11:07:16
Postat av: Jessica [ myckelite om litemycke ]

hihi bra jobbat emma :D:D:D

2010-05-05 @ 18:11:23
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack Jessica=)

2010-05-05 @ 22:14:40
Postat av: Katja

Snyggt jobbat! Tråkigt att regnet kom mitt i allt. Har varit med i Vårruset en gång och det får räcka. Såg inte charmen i det hela tyvärr. Kallt och Bromsklossar. Vad har hänt med din Blogg text? Rena grekiskan. Ha det bra Kram

2010-05-06 @ 00:22:20
URL: http://www.nogg.se/katjaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0