Besök i Malmö

Anlände till Mollys salong igår vid 15. Hon tog av min älskade hårförlängning, klippte till håret lite, klippte lugg och la i lite olika slingor i blont och brunt. Blev snyggt! Efteråt körde vi hem till henne efter att först ha hämtat hennes hund Ellen på hunddagiset. Piffade till oss och stack sen till ett sushi ställe och åt. Mmmm var super gott!! Träffade på min barndfomskompis Christian och hans tjej där av alla ställen. Visste inte de flyttat ner från sthlm. Var kul! Evigheter sen sist. Efter vi ätit hyrde vi film sen och köpte godis=) Vi såg "Dear John". Helt ok film faktiskt. SOv riktigt gott där i natt. Inte sovit ordentligt på ett tag nu så var skönt. Molly skulle iväg och jobba vid 10.30 och mitt tåg gick vid 11.40 så gick lite på stan innan. Letade efter ett par nya vinterskor, men förgäves! Får kolla i stan i veckan för måste verkligen ha ett par! Blir att kolla på Eurosko där jag sett några fina. Men allt kanske är utsålt redan vem vet...

 

Lägger in en bild från lägenheten, på vår julstjärna som köptes idag. Blir fler bilder när vi kommit i ordning ordenligt som sagt!



KRAM

Grattis till Jonna som blev 27år den 20 November och hennes lilla Oskar som blev 1 år den 22 November.

Å även ett stort Grattis till fina Sara och hennes Kim som blev föräldrar till en liten flicka i torsdags<3


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack Tack Emma :-) Blir kul att se fler bilder på lgheten!! Ha en fin helg kram från oss

2010-11-27 @ 21:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0