Flyttstäd

Äntligen är vi av med allt som har med den förra lgh att göra! Städade i 12 h i går allt som allt. Inte klokt. + att Jenny kom och hjälpte oss med ett släp med alla våra saker i förrådet. Så nu är allt här. Som tur är blev det godkänt. Vi firade med en lunch på stan efteråt idag=) Dock ser här ut som en luffar familj bor i vår hall och vardagsrum just nu. Alla våra saker som ska ner i förrådet står här inne då det förråd som är vårt är taget av någon annan och vi har inte fått tag i hyresvärden här ute! Får göra ett nytt försök i morgon. Blir jobb för mig då också. Har två kvällar på sjukhuset nu och en dag på boendestödet på fredag. Sen när jag slutar på fredag ska jag hem till Natalie där alla vi sommarvikarier från sjukhuset ska träffas på julfika. Jag ska köpa med clementiner och ischoklad. Får inte glömma detta!! Ska bli mysigt=)


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0