It has been a while!

Har haft två veckors ledigt men varit dålig mestadels! Lite trist men sånt är livet. Varit hos fabror doktor och allt såg bra ut. Får bara vänta ut detta helt enkelt!

Var i sthlm över 5 dagar, kom hem i måndags kväll. Skulle egentligen sprungit tjejmilen med Heidi men det gick inte pga mitt mående. Väldigt trist då jag faktiskt tränat som bara den inför det men så är det. Får testa på det en annan gång istället. Heidi kom in på en bra tid, 1h och 3min. Hade också satsat på 1h om jag varit med. Sen kan man ju öka till nästkommande gånger när man vet hur det är! Annars i sthlm har vi ätit gott, promenerat lite, surströmming åts av männen. Ja mysiga dagar helt enkelt!



Nu är vi hemma igen, skulle jobbat igår men fick stanna hemma. Får se om jag kan på nästa pass som är på fredag eller hur det blir. Tills dess ska jag fortsätta vila ordentligt och inte göra mycket i onödan. Tur man har en hjälpsam man;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0