Nya böcker

Hämtade ut dom i veckan, har börjat på den ena; Flickan från 20-talet. Får följa med i BB väskan sen när det blir dags om den inte är utläst innan dess, vilket jag inte tror då jag läser lite då och då bara.

 

Har föresten sett lite kändisar i dagarna. När vi var på MAXI i torsdags mötte vi en medlem från Gyllene Tider vid enrén; Mats "MP" Persson med fru. Han som spelar gitarr i bandet. Sen såg vi en man från "halv åtta hos mig" igår som kom cyklandes när vi var påväg mot östra stranden. Så minsann här finns lite kändisar här med höhö.

Trevlig kväll!

Grattis idag till min fina Carro som blir 26<3

Grattis till min kära mormor som blir 76<3

Grattis till jannes syrra Maria som blir 38<3



Kommentarer
Postat av: Jonna

Verkar som ni haft en fin påskhelg. Vilka fina vårbilder. Så himla härligt ute nu. Tänk vad härligt att få barn denna tid av året. :-) Kram på er. Hälsa till min bror!

2011-04-23 @ 19:06:55
Postat av: Anonym

Ja vädret har och är verkligen kanon=) perfekt tid för bebis. Bror din hälsar tillbaka! KRAM

2011-04-24 @ 17:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0