Storm på västkusten

Igår och idag har det blåst så man trott att huvudet ska blåsa av så fort man tittat ut! Tydligen är det ännu värre nere i skåne, vilket vi i och för sig märkte igår när vi var nere i Helsingborg på IKEA. Shit trodde aldrig vi skulle komma fram till bilen med våra varor. Läskigt! Solen har skinit idag men vad gör det när man inte kunnat vistas ute och njuta av den!?

IKEA igår var lyckat förutom att vi inte fick tag i någon badbalja, de var slut! Men skötbädd och resterande småsaker vi skulle ha fick vi med oss. Men ska till Ge-Kås någon gång i maj sen och köpa babysitter b.la så då får vi leta upp en badbalja också=)

Vi var ju på besök på förlossningen i onsdags. Shit blev nästan lite nervös igen när jag fick se rummen, i ett sånt ska jag ligga och kalva ut en unge! Lustgas på väggen som janne var nyfiken på. Sen fick vi se badrummet, ett speciellt rum där de har ett stort badkar som man får bada i om man vill och om det är ledigt. Är enligt många en effektiv smärtlindring sa barnmorskan. Finns lustgas där inne med. Men det allra läskigaste var såklart att se operationssalen där de utför akuta och planerade kejsarsnitt. Det hoppas vi få slippa iallafall! Men skönt att veta hur det ser ut där, var vi ska anmäla oss när vi kommer dit osv. Personalen verkade väldigt trevliga så det får vi hoppas. BB fick vi inte se något av, dit vi ska efteråt men det låg bakom dörren på andra sidan korridoren. Ja, idag går vi in i vecka 38 så nu mina vänner är det inte så långt kvar förhoppningsvis!

Imorgon ska jag träffa Malin på dagen och sen på kvällen ska jag hem till Linda. Och på söndag kommer min fina vän Carro hit på besök över dagen. Ser jag mycket framemot=) Inte för ofta vi ses ju!

Trevlig helg! KRAM från den höggravida skåningen i Halland

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha oj vad jag skrattade åt din första mening, att huvudet ska ramla av lät så kul! Det blåser verkligen idag.. Ses imorgon! Kram

2011-04-08 @ 20:54:31
Postat av: Anonym

haha ja vilken syn det hade varit;)Skrattade själv åt det när jag var påväg till tvättstugan så var tvungen att skriva det. Japp ses imorrn! kramis

2011-04-08 @ 22:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0