Vecka 39+3

 

Såhär ser magen ut idag. Uppenbarligen tycker inte bebis att mamma är tjock nog utan verkar trivas bra där inne=) Nu ska jag, bebis och tjocka magen ut på en härlig promenad i vårvädret. Janne sover då han jobbade en extra natt. Men har tagit semester nu resterande två nätter (mån-ons) så han kan vara hemma med mig. Känns rätt skönt för man vet ju aldrig.... sen är han ledig i 10dagar på schemat så någon gång snart borde han/hon väl komma!?

Ha en fin dag gott folk! KRAM från oss

Kommentarer
Postat av: Pirjo

Där inne i magen bor en liten kille, ser att det är en tydlig streck från naveln och uppåt! Blir jätte spännande och se om jag gissar rätt! Längtar till han/hon tittar ut och vi kan komma och träffa den nya familjemedlemmen! Kramar från oss!

2011-04-24 @ 23:23:07
Postat av: Anonym

Ja vi får se snart hoppas jag=) Ni är välkomna när den lille anlänt! Hoppas ni mår bra. KRAM

2011-04-25 @ 11:04:31
Postat av: Emma

Oj,vilken tjusig mage!! Nu har den verkligen sjunkit så nu är det snart dags det tror jag det. All lycka till dig vännen och hör av er när ni är redo för besök.. Stor Kram

2011-04-25 @ 16:37:24
URL: http://ammemmsan.blogg.se/
Postat av: Hanna

fin mage:) Tror det blir en tjej!Spännande,och alltid lika roligt att gissa vad det blir,blir en fin bebis i allafall med en så söt mor:) och farsa då,hihi!

2011-04-25 @ 19:50:49
Postat av: Anonym

Ja Emma vi hoppas på snart=)



Hanna; hehe vi får se vad det blir för något, olika bud här;) Tack för din söta kommentar! =)

2011-04-25 @ 20:29:02
Postat av: Jonna

Jag har ju sagt kille hela tiden!!! Jag tror han kommer söndag 1 maj! En fin dag att bli född på, flagg dag i norge!

2011-04-26 @ 14:30:41
Postat av: Emma

haha jonna vi får se om det är en pojke eller ej=)soon I hope!

2011-04-27 @ 00:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0