Besök av Mathildas morfar

som kom i torsdags och åkte vid lunch tid idag. I torsdags sken solen och vi grillade när pappa anlänt. Super gott!! Gick sen en lång promenad längs grötvik så pappa fick se lite av den fina naturen här omkring. Lördagen sen spenaderades i stan och kollade på The tall ships races och hälsade på janne som arbetar där i helgen för försvarsmakten. Jag och Mathilda var även där och hälsade på en sväng i kväll med. Men shit vad varmt, mycket folk och super långt att gå för att komma dit där de stod! Har ju verkligen motionerat på bra i dessa dagar, gick 5km med lillan innan idag också. Så har nog gått minst 1 mil idag med allt. Puh! Men ett steg närmre lite mer kilon som ska väck;) Vägde mig igår när vi fått nya batteri till vågen, hade gått ner 2kg sen sist så har nu 3kg kvar till mitt första mål. Alltid något=)

      

Nu har jag druckit te och avnjutit lite mörk choklad. Kanske snart dags för sängen? Inväntar lill stumpan först som snart borde få besök av John Blund;) I morgon kommer Malin&Anna på besök. Då blir det paj!

Föresten, allt gick bra i tisdags när lilla loppan fick sina sprutor. Skerk gjorde hon och jag tyckte så synd om henne!!! Två hemska sprutor rakt i låren. Men det gick över och sen var hon glad igen, fick inga biverkningar heller så var skönt.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0