Dagstur till Jönköping

eller närmare bestämt Taberg där Linda&Joel nu bor. Så fint! De bor i ett hus på landet. Precis så som vi också vill ha det=) Grannar nära. Var så kul att träffas igen och framförallt att få se deras lilla tös. Så söt så. Vi åt god mat, efterätt och tog oss senare en liten promenad i området. Får ses snart igen!! <3

      

Idag sov vi till 10 här hemma. Och nu förbereder jag mig så smått för en joggingtur i regnet! Men det ska inte stoppa mig. Får dock se vilken runda jag orkar idag, 3,3 eller 4,7. That's the question. Ska testa galgberget en dag snart med. Men får nog få upp grundkondisen till lite bättre innan jag tar mig an den tuffa 5km:aren där uppe. Känns skönt att vara igång igen=) Sen vid 16 idag kommer Anna M hit på lite fika och mys med Mathilda. Ska bli kul, var länge sen vi sågs nu!

Ha en bra måndag ni alla där ute! KRAM från oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0