Date på stan!

Blev en date på stan idag med Natalie. Tog oss en fika på Roberts och fastnade där ett bra tag! Hade så mycket att prata om=) Sist vi sågs var jag höggravid och nu är jag mamma och Natalie har gift sig! Vuxen poäng till oss;) Mathilda gillade sällskapet och sa inte ett knyst på hela tiden, bara smilade! Mammas underbar tös!<3

 

När vi sen kom hem hade janne tvättat, dammsugat och diskat! Redig karl det dära! Så jag lämnade lillan hemma och tog bilen till Willys för å storhandla. Blä! Men ett måste tyvärr.... Men nu är det gjort.

Sötnöten sover nu, somnade 21.30. Janne cyklade till jobbet en timme tidigare och jag ska också lägga mig nu. Imorgon kommer Lindis och lilla Elin hit och sover över tills lördag. Sen på lördag em anländer lilla syster för liten mini kräftskiva hos oss=) Kul och mysig helg med andra ord!

Nästa helg är det dop för lill gumman. Prästen har inte ringt än!? Så får ringa imorgon och se så allt står rätt till. Kollade upp lite låtar till dopet innan idag! Men vet inte om jag klarar av att välja någon, hittade två jätte fina men tårarna började rinna som bara den bara av att läsa texten!! Hur ska det då gå när jag står där i kyrkan framför alla och börjar stortjuta? Glädje tårar givetvis men ändå! Aja det får bli som det blir;) kan ju inte hjälpa att jag älskar min lilla flicka så himla mycket.<3

Tjingeling!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0