En torsdag som alla andra

Idag är det gråmulet och trist ute, en vanlig syn denna sommar tyvärr:( Har varit ute och gått lite med lillfisen. Behövde handla blöjor bl.a så tog oss en tur ner till söndrum och Ica. Passade på att ringa Nina på vägen. Kul att prata lite. Lilla Mio börjar ju bli stor nu=) Ska bli kul att få se honom till M;s dop!

Annars idag ska jag försöka springa en tur. Får vänta tills mannen i huset har klivit upp. Tror jag ska ta mig till galgberget faktiskt. Antingen ska jag testa 5:an eller 4:an.... 5:an är dock rätt tuff med alla backarna. Nu när man inte är så van;)


Såhär hittade jag lillan nyss!

Lite födelsedagar är och har det varit nu i augusti.
Den 16 blev Ninis 26
17
Skulle min farfar blivit 95
Och idag den 18 fyller Teréses och Henriks Amanda 1 år.

Grattis grattis!

Det går vilt till i gymmet idag! Helst ska man hålla i allt samtidigt;)

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0