Peppar mig själv!

Idag har jag både varit ute och gått 6km tillsammans med lilla M<3 och sen när janne vaknade efter sin arbetsnatt tog jag mig ut på en 3,3km joggintur! Börjar komma igång igen känner jag och det känns kul! Ska avancera till 4km på fredag tänkte jag.

 
Kollade på lite bilder i datan och bild nr 1 är nog en av de första på mig när lilla loppan anänt till min mage=) Nr 2 är från vår semester i Karlskrona, som vi inte borde åkt till! Jag som mådde sjukt illa pga graviditeten och janne som hade inflammation i ryggen. Haha men blir en resa vid sent kommer glömma!
Saknar mitt långa hår dock!


Här var det inte långt kvar tills hon kom ut=)<3 Känns som länge sen på nått vis!

Det största som hänt oss är när lillan kom till jorden... Tänk att någon så liten kan betyda så mycket<3

Janne, Mathilda, Zorro - min fina lilla familj<3

 

Dagens middag;


Lax med ugnsbakade rotfrukter, avocado och creme fraishe.

Nu ska jag inta bingen jag med. Glada lilla loppan somnade vid 23 och lär sova till 9-10 som vanligt. Härom dagen sov hon till 10.30!!! Vi är så bortskämda. Hoppas det håller i sig långt fram=D

God natt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Pepp,pepp! Duktig du är! Jag har köpt nya träningskläder nu så nu är det dags för mig att entra spåret. Får vi peppa varandra lite extra;) Hoppas ni mår fint! Kramar oss

2011-08-10 @ 13:53:59
URL: http://ammemmsan.blogg.se/
Postat av: Emma

Pepp,pepp! Vad duktig du är som kommit igång! Jag har inhandlat nya träningskläder så nu ska jag också entra spåret! Får vi se till o peppa varandra.. Jag har börjat med GI också för nu ska extrakilona väck! Hoppas allt är bra med er!! Kramar

2011-08-10 @ 13:56:31
URL: http://ammemmsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0