Fika hit och dit

Igår var jag och lillan hos Aleksandra och Josefine och firade J;s 6månaders dag. Fikade och drack te/kaffe. Mysigt som alltid. Just det, jag var ute och sprang en tur innan i snöblandat regn. Inte kul men tog mig runt=) Lär behövas lite motion nu i juletider med all fika;)

  

Idag var jag på stan och fikade med min kära vän Malin. Tiden gick alldeles för snabbt. Fick med mig en söt julklapp till Mathilda som hon fick öppna när jag kom hem. Så glad hon blev när hon märkte att boken låter!! Ljud är kul. Janne fick ha henne hemma idag, tyckte hon kunde få ta det lite lugnt innan den långa färden imorgon. Så de fick lite "kvalitetstid". Haha retar honom för det för han tål inte det ordet. På fb och överallt skriver folk om sin kvalitetstid hit och dit. Verkar vara ett nytt "inne" ord speciellt bland småbarns föräldrar. Vi tycker vi har kvalitet i vårt liv varje dag, speciellt sen vår älskade tös kom. Och gör vi något extra någon gång som tex god mat ihop eller kollar film är det för oss en "myskväll"=) Ni som läser min blogg kanske också använder det ordet? Är inte meningen att trampa någon på tårna, är bara min/vår mening!

 

Julklapp (haklapp) på posten idag från lilla Mio=)



Nu ska här dammsugas och packas inför imorgon då vi styr mot Arvika!

Tjoho!

  
Rörlig tjej! Här går det undan. Och hjälper även mamma att diska=)
Världens sötaste<3


Köpte föresten en hårborste till Mathilda idag. Behövs nu när hon fått en del hår;)


Kommentarer
Postat av: Jessica [ träning, hälsa och kökspyssel ]

åh lilla sötnosen så fin hon är. sött med tummen :D

2011-12-21 @ 20:51:45
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Jonna

sötaste!

2011-12-22 @ 08:53:19
Postat av: Linda

Jag har också tänkt samma tankar om den så kallade kvalitetstiden, vi njuter av all tid tillsammans. Det lustiga är att folk som har så kallad kvalitets tid gärna vill skriva det på fb och bloggar osv så alla andra vet om det. Lustigt det där!;)

2011-12-23 @ 13:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0