Hes som en kråka

Gick bra på jobbet i fredags förutom näsan som rann stup i ett. I lördags kom madde på besök. Jätte kul att ses=) Dock började halsen strejka under dagen, hes och ont. Å näsan rann på friskt med. Men hade varnat madde innan i veckan så hon kom på egen risk! Nu ikväll la vi oss och vilade lite när maddis åkt och nu är jag nästan helt stum. De ringde från sjukhuset idag om jobb men kan ju inte jobba med patienter när jag är så himla genom förkyld. Hade glömt man kunde vara såhär sjuk av en förkylning. Har ingen feber och så så mår ju faktiskt ok annars men ja.... usch.

Igår var vi på stan lite madde och jag, fikade på Broktorpsgården sen kollade vi lite i affärer. Gick en runda när vi kom hem till oss. På kvällen blev det tacos, chokladpudding med vispgrädde och melodifestivalen. Mysigt! Idag bakade jag scones till frukost som vi mumsade i oss. Sen gick vi en tur, åt lunch; potatis och purjolökssoppa med vitlöksbröd sen vid 15 gick maddes tåg. Mycket ätande och mycket prat! Så det ska va;)

Hoppas allt är bra med er andra och att er helg varit bra. Nu kollar vi på solsidan sen ska vi kolla på SALT som vi hyrde innan idag. Ville egentligen se I rymden finns inga känslor men den var givetvis uthyrd!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Hanna

var SALT bra?

2011-02-09 @ 10:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0