Ledighets frukost

Åt jag idag, beståendes av scones, ägg, kiwi, proviva och te. Var gott. Dock fick jag avnjuta det ensam då jag har en väldigt morgontrött sambo;)



Vid 11.30 mötte jag Linda vid Nautilus, tog oss en 50min simtur. Väldigt skönt. Efteråt mötte jag upp Emma i stan, vi gick till Roberts Coffe och åt lunch. Tog en räk och avocado sallad som Emma pemma rekomenderade och den smakade mycket bra! Tog efterätt med vilket jag ångrade lite efteråt då jag blev såååå mätt och illamående. Så mäktigt men gott. Tog chokladfudge kaka. Orkade dock inte hela. Var mycket trevligt att ses och prata av sig om allt som en graviditet och förlossning innebär! När hennes karl sen kom och hämtade henne mötte jag upp janne så gick vi på stan en liten stund och fixade lite ärenden. Så nu är det avklarat=) Fått gjort en del idag. Imorgon är det jobb igen tom torsdag sen kör jag söderut. Å janne kommer efter på lördag.

Kollar på Ullared just nu, vilka människor det finns....

Hej för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0