Fika på stan

Idag blev det en trevlig eftermiddag på stan tillsammans med Emma. Vi tog en fika på ett gammeldags café (som jag alltid glömmer namnet på). Åt en ost fralla och sen en havrekaka med nougat. Gott=) Sen tog vi oss en tur på stan, har nu köpt de första kläderna till liten på Polarn & pyret. Var rea på 50% där inne. Annars är där lite väl dyrt å handla tycker jag. Men fina kläder har dom!



Annars har jag hållt på med alla papper till försäkringskassan idag. Har fått intyg av landstinget men det från kommunen kommer först den 24. Irriterande, att de ska vara så sega!! Är upp till 30 dagars behandlingstid och får jag havandeskapspenning ska jag gå på ledigt den 26 februari. Men vi får se om allt är färdigt då... om jag ens får som sagt. De är ju som de är där på det stället.... suck.

Nä nu ska jag ut och gå på en liten kvällspromenad. Blev ingen med Lindis idag då tentan tar all hennes tid! Tänk att snart är du färdig med allt Linda. Till sommaren så=)

Blir kanske till att hyra film från Tempo för oss ikväll med. Får se, är rätt trött redan:P

Cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0