Gud hör bön!

Fick precis samtal från resursen på sjukhuset. Fått 5 pass på 53:an nu. Så jobbar fre-tis. Så himla skönt, en klump som släppte. Då får jag iallafall ihop en ok lön tills slutet av februari. Synd bara att dagarna inte var lite mer uppdelade;) Men är mest kvällar så känns skönt. Skulle egentligen simma med Lindis idag men får ta mig en promenad här snart och köra mina hemmaövningar istället innan jobbet. Sen ska jag försöka simma imorgon efter jobbet. Slutar 15 då.

Så ja mina vänner, jag ska jobba i helgen och det är jag glad för=) Vad ska ni göra?
På måndag morgon är det dags för kontroll nr 2 hos BM, mäta magen och lyssna på hjärtljuden.

Trevlig helg! KRAM


Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt med jobb! Hälsa alla jättemycket från mig och ha en toppenhelg. Krams

2011-01-21 @ 14:15:40
URL: http://ammemmsan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Bra att du fick jobb pass:) I helgen har vi åkt skidor(el Thilde har lärt sig att åka skidor),åkt pulka,varit på bio och bara slappa av. ses nästa helg,blir kul!Ta gärna med nån klänning om du hadde som jag kunde låna till bröllop vi ska på,så glömde Bjørn ett par svarta byxer han fick av Janne?KRAM!!

2011-01-23 @ 18:20:19
Postat av: Emma

Hanna; ja det känns bra att man fick jobba lite. Låter som en mysig helg=) nä här är inga byxor kvarglömda. Ni måste fått med dom. Ska försöka komma ihåg att kolla efter den svarta klänningen i förrådet innan dess. Ses snart=) kram

2011-01-24 @ 09:58:43
Postat av: Hanna

Du behöver inte leta efter den,ska låna en blå av en kompis:)

2011-01-25 @ 14:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0