Lugn dag!

Smörgårstårtan igår var inte så dum måste jag säga. Gjorde den visserligen efter pappas recept så;)



Namnsdagar har alltid varit lite heliga i vår familj, tror inte janne vant sig vid det ännu! Men vår kommande bebis ska firas på sin namnsdag, det ska jag se till=)

Idag har jag varit och simmat 45 min . Såååå skönt. Dock var där en äckelgubbe som tog upp största delen av bassängen + att han snöt sig i vattnet! Fräscht! Blir så himla äcklad och irriterad. Hur kan man göra så?! Efter simningen hade jag 1h jobb. Ja just det, 1h! Lönt?! När jag tackade ja förra veckan rörde det sig om 3,5h på boendestödet men igår fick jag reda på att en avsagt sig just idag så ja var bara en. När jag sen kom hem körde jag janne till gymmet, tro det eller ej men min man har köpt gymkort och redan tränat två gånger denna veckan, tredje blir på fredag. Impad! Trodde jag inte....

Nähä ska väl försöka ta mig an disken...eller ska jag lämna den till janne? hihi. Får se.

Imorgon på dagen ska jag träffa Emma över en fika på stan, sen ska jag träffa Lindis på kvällen över en promenad eller kanske bio.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åhhhh... jag blir så äcklad av den där gubben, skönt att jag slapp se det men känns verkligen inte mysigt att simma där nu. Din smörgåstårta däremot såg väldigt fin och smaskig ut=) Ses imorgon!

Kram

2011-01-12 @ 21:12:08
Postat av: Linda

Åhhhh... jag blir så äcklad av den där gubben, skönt att jag slapp se det men känns verkligen inte mysigt att simma där nu. Din smörgåstårta däremot såg väldigt fin och smaskig ut=) Ses imorgon!

Kram

2011-01-12 @ 21:12:22
Postat av: emma

Lindis....det var han gubben vi mötte i lördags som ville ha halva sidan för sig själv....urk! Japp ses senare=) kramis

2011-01-13 @ 10:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0