Besök i sommarvärmen

Igår kväll kom Jessica&Henrik upp på besök och stannade över tills idag. Grillen tändes, grillspett fixades och serverades med klyftpotatis, beasås, sallad och grillad majs. Mums! Vi åt så det stod härliga till! Till efterätt hade jag gjort en rosa frozen cheescake som blev mycket god. Inget socker eller så i den och mycket lättgjord. Receptet finner ni här: http://www.greenkitchenstories.com/sv/rosa-frozen-cheesecake/.

  

Idag fick vi sova till 10 sen vaknade liten upp efter 11h sömn (!). Åt frukost sen begav vi oss ut alla 5 på en 6km promenad nerom grötvik. Härligt! Lunch fixade vi till sen när vi kom hem. Blev pastasallad och efterätten blev rester från gårdagen, cheescake.

 

Paret körde runt 16.30, var mycket trevligt att ha er här vänner! =) Blev mycket skratt!

Nu blir det lite dammsugning och diskning här. Ska även boka tvättid till i morgon!

Tjingeling!

Fina presenter både till oss föräldrar och Mathilda!

 

Igår var det även min underbara mammas födelsedag! 53 år skulle hon ha blivit<3 Älskad och saknad. Hade velat ha dig här hos oss! Att Mathilda ska få träffa sin mormor! Även om jag vet att du är med oss vill jag ha dig här, levande! <3 Livet är inte rättvist, det är det verkligen inte....





Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej vännen :) Tack för helt underbara dagar! Ni är fantastiska och lillan underbar! Längtar tills vi ses igen :) KRAM

2011-07-12 @ 19:51:47
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0