Lördag it is!

I morse cyklade janne iväg på svensexa. Kommer hem först i natt. Så jag och Mathilda tog oss sovmorgon idag. Vi har även hunnit med att städa, diska (får ju besök imorgon av Molly&Marcus). Varit ute på en 5km promenad, ringt Ninis och snackade lite skit + givetvis ätit mellan varven båda två=) Nu sitter jag här nyduschad med en kopp te bredvid mig och vattenmelon och mörk choklad. MUMS. Båda mina bebisar tar en tupplur nu, lillgumman i vagnen och Zorro i sin alldeles egna fåtölj<3 Synd det inte finns så mkt på tv. Vi hyrde en film igår som vi aldrig hann se då klockan helt plötsligt var för mycket. All good things heter den. Någon som sett den? Ska lämna tillbaka den om någon timme innan MAXI stänger, så får vi hyra om den en annan gång. Om jag inte smygkollar på den själv, kanske man skulle göra?! Går ju ändå inget kul på tv som vanligt....



Morgonglad lillfis! Tänk om man själv kunde vara såhär glad när man vaknar på morgonen;)

Trevlig helg på er alla! Längtar tills nästa vecka när vi ska ner en sväng till Höör onsdag-fredag. Träffa syrran, pappa, mormor och morfar och även Nina, Martin och lilla Mio. <3 På onsdag ska vi på hörbymarknad. År och dar sen sist!

Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0