Statusen i min familj just nu!

   

Kommentarer
Postat av: Jessica

mys! hihi!



Statusen här är att jag nyss varit ute på en löptur, henke är ute på en nu. Har dammsugat och ska snart duscha och sen bara slappa hela vår lediga dag :) skönt att va lediga ihop, lyx för oss som inte har semester haha :)

men 2v kvar på jobb sen e jag ledig 1 vecka innnan nya jobbet börjar :)



Fick dopkortet idag, tack så jätte mkt för inbjudan. Ska kolla upp med jobb och sånt innan vi svarar, får nog mitt schema när jag börjar den 9 aug och sen schema för innebandyn. Men jag hoppas vi kan :) Kram

2011-07-18 @ 14:14:56
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: jonna

hehe fin bild på janne. Mathilda växer så det knakar ser det ut som

2011-07-19 @ 10:09:03
Postat av: Emma

Ja hon bara växer och växer lillan=) Ska bli spännande att se hur mkt den 2 augusti när vi ska till BVC=)

2011-07-19 @ 13:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0