En dagstur till skåne och skånskt besök

Igår tog vi vår Ford och körde ner mot Eslöv och hälsade på min kära mormor och morfar. Min moster och ena kusin kom också över för att träffa lillan. Var kul=) Bjöds på god mat som vanligt och trevligt sällskap. Hem kom vi vid 23 på kvällen, då var det bingen direkt för oss alla tre. Var så trötta!

    

Idag vid lunch tid kom min fina vän Carro och hennes Henrik upp på besök. Vi åt lunch ihop hos oss och fika. Sen väntade en härlig promenad ner till Grötvik som avslutades med en glass på Glassbiten. (För killarna, jag och Carro stod för ovanlighetens skull över då vi fortfarande var mätta efter fikat.=)) Var super härligt att ses! Kära Carro, önskar jag haft dig i samma stad som förr;) Blir alltid så glad av att träffa dig. <3
Å nu väntar Stockholm för paret i höst. Henrik har fått jobb där på tullverket. Så det blir en del folk att hälsa på där uppe nu. Får bli många turer ditåt!

   
Fina kläder  och blommor från paret=) Fick fina kläder igår med av mormor och min moster men de är i tvätten därav ingen bild!

Nu ska vi lägga oss och läsa lite! Går en dokumentär om andra världskriget nu på svt. Usch mår så dåligt när jag ser på sånt, så nä får bli några kapitel i "En förtjusande man" i stället=) Läste ut "Flickan från tjugotalet" i veckan av Sophie Kinsella. Kan rekomenderas!

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0