En lagom dag!

Idag vaknade vi alla tre vid 10, då ville lill gumman upp=) Lät oss sova från 01-10. Rena lyxbebisen vi har! Under fm tog vi det lugnt här hemma, disken fixades och vi åt bulgur sallad med handskalade räkor på vår uteplats. Under em har vi varit vid västra stranden, janne badade, jag solade och Mathilda slappade i vagnen=) Efteråt köpte vi med pizza från bäckagårdskrogen här vid oss som vi anvnjöt till allsång på skansen. Var ute på en kvällspromenad sen vid 22 tiden. Härligt! Jag och janne har satt upp ett mål på sistone, att vi ska gå minst 5km om dagen. (Så ofta vi kan, men som helgen i Arvika blev det såklart inte av men när man är hemma så). Jag har gått ner 8kg sen förlossningen, har egentligen 10kg kvar tills det jag vägde vid invägningen i höstas, men det räknar jag inte med att gå ner till då jag tränade på rätt bra då och var mer "vältränad" än jag någonsin varit tror jag. Men -5kg tills september till Mathildas dop, då skulle jag vara glad=)



Detta är vad jag ska bli av med;) haha shit. Men det ska nog gå!

Nu ska jag ta en snabb dusch sen lägga mig och läsa lite. Mathilda slocknade under promenaden så vi får se hur länge hon sover. Men hon har skött sig bra senaste veckan med generösa nätter så vi får hoppas på det även denna natt.



KRAM

Testar gymmet och tar det på största allvar!

 


Kommentarer
Postat av: jessica

Åh vad duktig du är som redan gått ner 8kg!!!! Vi kämpar just nu oxå med vikten vi båda vill oxå bli av med några kilo så jag kör stegräknare på mig coh ska motioner 10 000steg om dagen. Så vi får gå en härlig runda när vi kommer på besök:) inte lång tid kvar nu :)

2011-06-29 @ 00:21:35
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag ska börja jogga ikväll!!

2011-06-29 @ 11:48:33
Postat av: Anonym

Absolut får vi ta en härligt runda nä ni kommer hit=) ska bli kul att ses!!!

2011-06-30 @ 12:53:15
Postat av: Anonym

Började du jogga jonnis? Jag ska börja efter 20juli, då har jag gjort min efterkontroll hos BM=)

2011-06-30 @ 12:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0