10 mars

Idag har jag simmat och bara tagit det lugnt. Janne hade lagat mos och korv när jag kom hem. Skönt att slippa laga mat ibland, även om jag ofta inte har så mycket emot det. Idag fyller min kära morfar 76 år, Saris 26 år och min kusin André 19år. Grattis till er alla tre!

Imorgon går jag på natt nr 1 av 3 på sjukhuset. Det närmar sig sitt slut och början på 1års ledighet=)

Glömde berätta vad jag köpte från makeupstore för presentkortet efter sminkningen förra helgen. Blev en av skuggorna hon använde på mig, ett läppglans och en puderborste.



Nu väntar spikmattan, en underbar uppfinning=)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tänk att det närmar sig med stormsteg! Härligt att veta att du snart slipper jobba, viktigt att vila upp sig sista veckorna innan. Stor Kram

2011-03-11 @ 09:08:58
Postat av: Emma

ja inte klokt vad tiden gått fort=) hoppas ni mår bra!kram

2011-03-11 @ 14:37:05
Postat av: heidi

Ja,spikmattan är en bra uppfinning! Hääärligt att bara ha två nätter kvar nu!!Kram

2011-03-12 @ 08:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0