Besök hos barnmorskan och pajätning

Idag började vi dagen med en stabil frukost sen en promenad innan lunch i detta snöslask. Tänk, det kom verkligen snö igen=( vad jag inte vill ha det!!!



14.15 hade vi tid hos BM. Allt såg bra ut som vanligt, magen har växt till 31cm nu, bebis hjärtslag är fortfarande 145 slag/minut och huvudet ligger nedåt som sist och rumpan upp=) Så känns bra. Är nog ingen stor bebis ni kommer få sa BM, så jag behöver troligtvis inte oroa mig för att få föda en bjässe på 4-5kg;) +15kg är det nu för mig. Följer min kurva som man ska och bltr och p-glucos ser också fint ut. Känns ju bra. Tänk idag är jag i v35, runt 5 veckor kvar nu bara....

Efteråt skickade jag hem janne med bussen och styrde min väg hem till Malin där vi fikade på bärpaj med vaniljsås och drack te. Pratade om allt möjligt. Ett tag sen vi sågs sist nu. Fick fin fina presenter också, lägger upp bild!=)

 

Nu ska jag äta min potatissoppa som är färdig, mår illa idag så fick bli det, ingen aptit. Illamåendet har kommit och gått lite på senaste, jag som trodde att det var borta helt, men icke!

Trevlig helg på er!<3 KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter bra med bebisen . god frukost ;P kram sässily

2011-03-19 @ 14:46:41
URL: http://laiiner.blogg.se/
Postat av: Hanna

tänk vad fort det gått?För oss runt iallafall:) Bara 5 veckor kvar,ser fram emot att se bebisen!!

2011-03-20 @ 09:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0