Brödbak och promenad

Idag startade jag dagen med att baka bröd. Blev tekakor idag. Imorgon ska jag försöka mig på morotsbröd hade jag tänkt. Har recept på grahamsrutor också men får se så allt får plats i vår mini frys, annars får de vänta.



Träffade Anna M över en promenad vid 16 i vårt gamla kvarter. Kul att ses, länge sen nu. Svårt att få ihop en träff ibland. Speciellt när man har olika arbetstider men nu är jag ju ledig så då var det lättare=) De var i Paris över helgen...18 grader och riktig vår. Inte lite avis!

Skulle egentligen tvättat nu ikväll men bara för det fanns det inga tider som alltid annars. Så fick ta imorgon istället. Ska även iväg och simma då hade jag tänkt. Man har lite att hitta på om dagarna iallafall och det är ju skönt det, att man får tiden att gå=) Janne går på sitt första pass av 2 i kväll så då är det bra jag har att göra utan att behöva störa honom när han sover. Tack och lov att vi har sovrum nu!!!

Beställde denna från little kids corner i förra veckan och hämtade ut den idag. Fick tipset om sidan utav Emma sist vi sågs, och eftersom jag vet att janne gillar kor (haha) så fick det bli en sån till knodden.




På fredag ska vi till BM på besök. Ska även passa på att hämta ut vårt gratis paket från babyproffsen då med. Man får en gratis blöjhink och lite provsaker på allt möjligt som blöjor, babyolja, tvättservetter osv. Allt gratis är bra!=)

Kommentarer
Postat av: jessica [ myckelite om litemycke ]

mums! kan du inte lägga ut tekakereceptet? :)



testa morotsbrödetsom 'är på min blogg.jätte gott. kan man göra bullar av oxå!

2011-03-29 @ 18:38:33
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Hanna

vad söt grej till bebisen,kommer inte i håg vad sån heter,men det är sån man ska hänga över sängen?

2011-03-31 @ 18:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0