Fettisdagen och internationella kvinnodagen

minns så väl i högstadiet när vår klassföreståndare drog fram oss tjejer den 8 mars år 2000, vid katedern och vi alla skulle sjunga; - Ååååå tjejer, åååå tjejer vi måste höja våra röster för att höras!" haha hon var rolig. Idag 11 år senare sjunger jag inte den;)

Någon semla blir det inte idag då janne inte är förtjust i dem och jag inte tål grädden:S vet att de gör laktosfria inne i stan som man kan beställa men vill inte äta själv. Men får bli en semla en gång detta år iallafall, hur länge tillverkas de egentligen?!

Idag ska jag iväg och simma sen hem till Kerstin på lunch. Ska bli trevligt. Sen ikväll ska vi tillaga lasagne här hemma och "fira" en annan lite då jag jobbar ett kvällspass i morgon då jag egentligen fyller år. 26 år.... tiden går. Och nu är det inte långt kvar tills vi har bebis.<3 På fredag är vi inne i v 34.

Igår den 7 mars blev lilla Thilde 3 år. Hipp hipp hurra för lilla dej!


Kommentarer
Postat av: Pirjo

Lilla gumman har blivit 3 år! Tänk att tiden går fort...jag minns den dagen hon föddes som det hände igår!

2011-03-08 @ 14:54:04
Postat av: Anonym

ja tiden bara rinner iväg=)

2011-03-08 @ 22:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0