Klassfest och dop

Hemma igen efter en trevlig helg i skåne. I fredags träffade jag mollan på hennes salong i Malmö, blev klippt sen lunchade vi ihop. Efteråt körde jag (efter en timmes felkörning) till syrran där vi tillagade tacos, åt kakor, naturgodis och vindruvor och hyrde film. Vi såg på en film med Sandra Bullock som jag inte minns vad den heter. Var sådär. På lördagen sen följde Lina med mig till Kristianstad där jag blev sminkad på makeup store. Fick presentkort av janne i julklapp där så passade på att utnyttja det nu. Blev nöjd, alltid kul att bli professionellt sminkad=) Väl hemma i Höör igen bytte jag om, fixade till mig det sista sen kom Molly och vi körde hem till maddes föräldrar där madde väntade. Umgicks lite grann innan vi begav oss till Jägers för att träffa de från klassen (högstadiet) som kom. Vi var ca hälften. Var trevligt, kände igen alla. Kul å se vad folk gör nuförtiden. Stannade till halv ett ungefär sen kände jag att jag var tvungen att åka hem till sängen.

Idag då så var vi på dop i Bosjöklosterskyrka för Teréses och Henriks dotter Amanda. Var en fin cermoni, god mat och tårta efteråt. Körde in bilen på en biltvätt på vägen till pappa, behövdes verkligen. Sen var det nästan dags att köra upp igen. Jobbar ett dags pass i morgon så ska faktiskt lägga mig nu.

Bjuder på lite bilder nedan. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0