Måndag, ny vecka

Grått och trist väder ute! Blir att ta sig en simmtur idag. Annars är det inte så mycket som står på schemat. Just nu kollar jag på Våra bästa år som jag alltid gör när jag är hemma och inte har något att göra vid denna tiden. Kommer garanterat att bli en sån där mamma som kollar på det under fm, då jag redan gör det och har gjort läääänge haha. Sån som vissa fasar för att bli. :)

I helgen har jag börjat känna av sammandragningar/förvärkar. Känns som molande mensvärk. Inte så trevligt men det går, har inte behövt ta någon panodil än då det kommer och går. Tecken på att det närmar sig slutet nu! Fick lite ont när vi var ute och gick igår, men bara en kort stund sen la det sig igen. Vi var nere vid grötvik. Älskar havet! Är så avslappnande. Vågornas brus och lukten av hav.... Det är något jag kommer sakna om vi någon gång flyttar härifrån.





Trevlig måndag på er! KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0