Mars månad=födelsedags månad

Jobbade ett dags pass idag också. Gick bra men var full rulle från början till slut. Lite trist när man får jobba extra för en annan som inte gör så mycket men men. Tur Hanna W som var resurs hjälpte mig en del=) Efter jobbet stack jag och simmade en tur. Väldigt skönt! Stötte på en gentleman i dörren på vägen ut från Nautilus, han höll upp båda dörrarna som leder ut, inte bara den första. Så snällt! En av fördelarna med att vara gravid;)

Å nu har jag slängt in bakpotatisar i ungen som vi ska äta vid 19-tiden. Ska ha räkröra till som jag gjort efter mammas recept. Mums! Happ, inte mer å skriva idag antar jag. Mer än att nu i mars fyller en hel del år, bl.a jag själv=) syrran, morfar, pappa, Sara, kusin André...Ja mars månad är en födelsedagsmånad! Bra månad att vara född i faktiskt. Jobb imorgon kväll igen.... sen lite ledigt.

Hej för idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0