Plus och minus

Vi kan börja med plus!

+ För babysim! Mathilda tycker det är så kul och undervattensfotograferingen idag gick bra=) Hon fick en liten kallsup och såg lite panikartad ut när hon kom upp men släppte snabbt.

+ För fina vänner! Malin besökte oss idag, nu ser vi inte henne på ca 3 veckor då de åker till Australien på lördag!! (Lite minus med men mest + för henne iaf;)) Pratade med fina Nina nyss också. Skönt att få prata av sig lite ibland.

- För dessa pengar!!! Är det något som får mig att må dåligt så är det pengar och dessa förbaskade utgifter när man inte vill ha dom!! Denna månaden ska vi betala tillbaka min skatt på några trevliga tusenlappar, byta framdäcken på bilen som plötsligt bestämt sig för att bli jätte slitna och betala min tandläkarräkning. :S Ja, jag vet vi sitter inte i sjön vi klarar oss ur detta men känns så himla tråkigt att allt hopar sig på en gång. Men så länge vi kan betala alla räkningar och inte är skuldsatta så är man väl nöjd men lite extra pengar till jul hade ju inte varit fel....

Ja det var en lite + och minus lista det;) Har en kvällspigg bebis här som somnat runt 23 den senaste veckan. Tänkte att när vi ställde om klockan skulle hon somna vid 20-21 istället för 21-22. Tji fick jag då hon hållt sig vaken till 23 varje kväll nu (utom igår då slocknade hon 21.). Men gör ju inget för hon sitter bara här med mig och skrattar och busar, men lite tidigare kvällar hade ändå inte skadat! Tror visst någon är lite fisig ikväll, smattrar i blöjan och luktar prutt i hela lägenheten hehe.

För övrigt mår vi jätte bra! How wonderful life is when you´re in the world...<3


  


Puss från oss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0