4 dagar i skåne

Har varit helt fantastiskt mysiga dagar=) Är fylld med ny energi. vi har promenerat, joggat runt vaxsjön, besökt min mormor&morfar, umgåtts mycket med moster Lina och morfar, ätit gott och druckit gott vin, ätit pappas snickerskakor, skrattat, pratat om konstiga människor (vilket det uppenbarligen finns en hel del av) besökt Terése och Amanda, kollat på vårt gamla hus, hälsat på Nina&lilla Mio.... you name it. Mår så bra där nere, är något visst med skåneland. Bjussar på lite bilder. Pratade med Lindis igår, skulle fått besök av henne och söta Elin imorgon men blir nästa tisdag istället. Ser vi mycket framemot=)



Hemma hos pappa igen och stolt över att äntligen få äta sin gröt i en ordentlig stol;)



Vi fick pengar av min kära mormor&morfar till en overall till lillan, så det får bli stan i veckan. Ska även försöka hinna med Små ting tillsammans med Malin. Spanat in deras hemsida ett tag nu, har så fina saker bl.a Ib Larusen som jag gillar! Och det ligger inte så långt ifrån oss.

Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hon är jätte likt Janne som liten, blir mer och mer samma drag, men munnen är din Emma...hur som helst, söt är hon i alla fall!

2011-10-10 @ 22:30:58
Postat av: Farmor

Det finns fina overaller på ÖB, riktiga bävernylon som håller för under 300kr. Hon rör sig inte på vintern (går), då kan man köpa lite billigare men varma kläder. Bara ett förslag från farmor!

2011-10-10 @ 22:35:52
Postat av: Emma

ja kan tänka mig att du tycker hon är lik janne=) Har tänkt köpa en overall på Lindex som jag sett, kostar 299kr. Ingen idé att köpa för dyr när hon inte kommer springa runt i snön! Hoppas allt är bra med er! kram från oss

2011-10-10 @ 23:06:52
Postat av: Jonna

Vi köpte bara en tjock ull dress till Oscar då han var liten. Mjuk som bara det och håller upp til flera minus grader. kan skicka en link

2011-10-11 @ 09:07:40
Postat av: Jonna

https://nostebarn.no/wp/produkt/Ull-Ubehandlet-okologisk-ullfleece/Hel-dress-i-ullfleece/?gclid=CJu7hZKI4KsCFQTwzAodv0wLOQ



Kan verkligen rekomenderas. Dom kan sova i den och alt. Bärs ju bara inn och ut av bilen eller sitter i påsen i vagnen

2011-10-11 @ 09:11:19
Postat av: Anonym

Tack för tipset jonna! =) men tror det blir den från lindex som jag sett!

2011-10-12 @ 10:55:26
Postat av: heidi

jag hade overall från Lindex till Anna och den funkade jättebra! Hade även en i fleece från Arctic Kid, oxå bra..Finns många att välja på på marknaden!

2011-10-12 @ 19:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0