Regn och blåst

Igen! Halleluja! (eller inte). Men iallafall. Har ju lite att glädjas åt iallafall=)

Igår kom Linda&Elin på besök över dagen. Trevligt som vanligt=) Synd ni inte kunde stanna över bara Lindis, men får bli en annan gång;). Vi fikade, åt mat och tog oss en promenad mellan skurarna.

 

Janne gick på och jobbar två nätter nu, ledig en sen jobb igen. Så just nu sover han och Zorro gott i sovrummet. Medans jag och lillan precis har busat massor i hennes gym oh nu sitter hon här hos mig i soffan och leker med sin nya leksak hon fick från Linda&Elin igår=) Vi ska på babysim idag, så om en timme ca blir det lunch här hemma sen bilen till simhallen. Hoppas att jag kan ta mig en joggingtur i em sen. Beror dock på hur mkt det kommer blåsa... funderar mer å mer på att snart skaffa ett gymkort faktiskt. Älskar att träna ute men om vädret kommer vara såhär så är det inte kul:S



Imorgon ska vi på fika hos Aleksandra och lilla Josefine och på lördag-söndag kommer min fina vän madde hit och besöker oss från stockholm där hon numera bor!!! Ser vi framemot=)



Hej svej så länge!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Så søt lilla Mathilda var i vagnen, hihi :-)

2011-10-19 @ 15:11:52
Postat av: Farmor

Så söt....så stor hon har blivit!

2011-10-19 @ 19:28:12
Postat av: Katja

Hej Emma. Vill bara säga att jag finns kvar och har inte glömt dig! KRAM

2011-10-20 @ 12:58:19
Postat av: Emma

ja hon växer så det knakar lillan=)

2011-10-20 @ 23:14:45
Postat av: Anonym

kul å höra från dig katja=) kram

2011-10-20 @ 23:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0