Surdeg och surpuppa

Idag skippade vi mammaträffen då lillan sov oroligt inatt och jag var super trött och haft huvudvärk under natten. Sov till 11 istället;) (mannen i huset drog vid 08 ut på övning med försvaret i 4dagar.) Dock var vi uppe vid 7 för ett blöjbyte och lite matning. Malin kom till oss vid 13.30 efter hon slutat jobba. Vi lagade rotfruktssoppa och åt gott surdegsbröd till som Malin köpt. Mums! Efterätten blev lite choklad och vindruvor=) Verkligen jätte mysigt med besök av dig Malle! Mathilda är så glad för sin kompis! Skiner som en sol så fort hon får syn på henne;) Dock har mamma Emma haft en liten jobbig kväll då lillan har gnällt, varit ledsen och sur om vartannat. Har inte kunnat pyssla här hemma som jag är van vid.... kände att humöret sjönk nu på kvällskvisten när hon inte ville somna heller men var bara att bita ihop såklart, inte hennes fel! Men efter en liten slurk ersättning vid 23 stupade hon i säng och jag hoppas att hon sover hela natten nu! I morgon styr jag och bebis M vår färd mot skåne, först IKEA för å köpa matstol sen till Eslöv för att hälsa på mina underbara morföräldrar. Efter det åker vi hem till Höör och umgås med syrran och pappa hela helgen. Mys<3


  

 
Det är inte lika kul utan pappa......

Föresten så smakades det på kyckling idag och det var mumma tyckte Mathilda! Här ska vi inte snacka om kräsen inte, när man tom kan äta katrinplommonpuré á la naturell=)

Kommentarer
Postat av: jessica

myspys :D



kör försiktigt och ha en mysig helg i skåne :D

2011-10-07 @ 20:00:35
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ha en fin helg sötisar:) saknar er,hoppas det går fort till jul!!

2011-10-07 @ 23:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0