Besök på sjukan

Idag hängde vi med Maria&Arvid upp till 53:an för att hälsa på. Var kul å se alla igen=) Kändes inte som om det var hela 6månader sen sist jag satte min fot där! Mathilda blev på sitt allra bästa humör så fort vi kom innanför dörrarna. Hon skrattade, log och fektade med armar och ben om vartannat och charmade nog allihopa=) Underbara tös! Inte klokt vad bebisar drar till sig uppmärksamhet. Alla samlades runt om oss. Lilla Arvid sov först när vi kom fram men sen vaknade även han till och smilade! 7 veckor gammal är han nu. Det jobbiga dock är mina hemska svettningar som jag fått efter förlossningen. De bara kommer över mig precis som om jag vore i klimakteriet!!! När vi kom upp var jag sval, men plötsligt kom värsta vågen över mig. Fick gå ifrån och torka pannan. Hehe. Sen svalnade jag av igen så var det bra med det. Men varför?! Är det alla hormoner och kommer det alltid vara såhär nu? Visst, jag har haft lätt för att svettas innan, när jag är i full gång med jobb eller tränar osv. Men inte bara sådär när man står still. Uschamej.

Imorgon blir det förhoppningsvis babysim för lillan. Janne jobbar inatt igen. Jag har känt mig lite hängig sen igår. Men har inte brytit ut något ännu. Hoppas det inte gör det heller!!! Visserligen har jag inte varit förkyld sen i januari så är väl på tiden:/. Alla går omkring och hostar och snörvlar och har sig. Men nej vill inte.

På torsdag ska vi hem till Ida i harplinge på lunch. Ska bli kul å se hur dom bor och träffa lilla kisen Melker=) Jag som skulle träffat honom när han var liten kisebebis. Fattar inte var tiden blir av, nu är han 1år sa Ida idag när vi sågs....

Blev ingen promenad idag pga slöheten jag känner. Ska lägga mig tidigt idag. Sov 2,5h i em med för jag hade sån huvudvärk. Lika bra att ta det lugnt så får man ta igen motionen sen istället;)

Trevlig kväll på er kära bloggläsare!


Kommentarer
Postat av: Ida

Vi ser fram emot besök :-)

2011-09-29 @ 10:58:35
Postat av: Ida

Det va ju inte alls särskilt svårt att kommentera.. Får sluta "tjuvläsa" nu och ge mig tillkänna.. :-) KRAM

2011-09-29 @ 10:59:28
Postat av: Emma

Tack för vi fick komma ida=) kul att du kommenterat! kram på dig

2011-09-29 @ 18:27:39
Postat av: Emma

Kul att du kommenterade=) tack för vi fick komma idag, god mat och trevligt sällskap! kram från oss<3

2011-09-29 @ 18:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0