En motionsdag!

Idag började dagen vid 9 precis som i lördags. Tycker det är en alldeles lagom tid, skönt att komma upp=) Vi åt frukost jag och lillfis sen tog vi vagnen ut till Flygstaden och Willys för att handla lite mat. 6km fram och tillbaka. Väl hemma sen blev det lunch, disk, Mathilda sov 2h och sen vaknade hon och lite senare även Zorro och pappa janne som jobbat och slitit med sina nätter nu en vecka i streck. Är på sista natten nu innan 8 dagars ledigt. Men jag hann med en joggingtur på galgberget innan jobbet åter kallade. Sprang två varv på 3:an så totalt 6km. Ingen rekortid nu heller men jag klarar det och det är huvudsaken. 8km ska ges på så småningom, två varv på 4:an alltså. Men inte än;)

Just nu ligger loppan här i soffan bredvid mig och sover. Hade henne så hos mig igår med. Blev så i Jönköping och tycker det är så mysigt när hon somnar bredvid mig så har jag bara lyft in henne sen. Så gjorde vi alltid när hon var mindre men sen hon börjat somna samma tid på kvällarna har vi ju som jag skrivit tidigare lagt henne och hon somnar oftast direkt. Hon somnade 22 nu också. Ska snart bära in henne och även ta in mig själv. Ska lägga mig på spikmattan och sen läsa lite...


Mamma älskar dig!


Ny vecka imorgon, då blir det först ett besök hos optikern sen en promenad med Aleksandra och lilla Josefin.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0