Söndag och sol!

Men imorse vaknade vi upp till värsta åskovädret alla tre! Janne for upp fort för att släppa in vår kise som var ute. In kom han och mös med oss isängen istället. Mathilda fick mat, bytt blöja sen sov vi vidare till 11. Life is good=) När vi ätit frukost (jag och lillan) tog vi vagnen och gick till Willys ute vid flygstaden för att handla lite till fikat imorgon då Natalie kommer på besök! Ska bli kul. Tänkte göra dadelbollar med kokos, mörkchoklad och mandel. Sen köpte jag melon till. Kände för lite nyttigare fika efter helgens frosseri.

Igår hade vi storstädning här hemma. Trist men såååå skönt när det är gjort! På kvällen sen kollade vi på ännu en film. Blev "Lincoln Lawyer" och den var faktiskt mycket bättre än vi trott! Rekomenderas! I fredags såg vi "The Romantics". Inget att rekomendera, slö film och ingen ordentlig handling. Dock krängde jag en ask med toffifee helt själv till den. Får skylla på den dåliga filmen;) Men hade faktiskt varit och sprungit 5:an på galgberget innan under dagen så det går väl på +-0?!

Resten av dagen nu blir lugn. Lite pyssel här hemma bara. Mathilda (eller loppan loppansson som är hennes nya smeknamn) sover sött nu. Får se när hon behagar vakna. Och janne sitter ute i solen och dricker sitt kaffe. Kanske ska göra honom sällskap med mitt te istället för att sitta här. I kväll får vi klara oss själva igen då pappa janne går på och ska jobba två nätter nu.

Trevlig söndag och tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0