Update!

Smakportionerna går bra här hemma. Förra veckan körde vi med gröt på kvällarna och hon åt ett par skedar åt gången och verkade gilla det! Igår började vi med morotspuré till lunch. Lite skeptisk var hon men det gick ner, lite grann iallafall. Det roliga är att hon skiner som en sol så fort jag kommer emot henne med tallrik och sked. Lilla hjärtat<3 BVC sköterskan rekomenderade oss att ta en vecka åt gången med en ny smak så det kör vi på. Får se vad nästa vecka erbjuder? Palsternackspuré kanske? Majs?

Imorgon är det babysim som gäller. Jag börjar redan blir nervös inför dyket! Men klart det kommer gå bra=)

Värsta stormen ute idag.... men ut ska vi iallafall på en liten tur. Inte nu då lillan slumrat till lite, men senare. Måste ändå ner till Ica Söndrum och handla bröd och mjölk. Hade behövt inom sjukhuset med och lämna tillbaka pumpen. Den senaste månaden har min mjölk börjat sina rejält så känns som onödiga pengar att betala hyran för den då. Har en annan pump som jag kan använda istället. Låter som fasen men blir inte så ofta längre så ska väl gå! ;)

Ops nu knorrar en liten i sovrummet! Trevlig tisdag på er! KRAM


Kommentarer
Postat av: jessica

Hej,



jo träning blir det en del men skulle vilja hinna mer avkopplande promenader men tiden räcker inte till så nu blir det mest innebandy som träning. Usch ser inte fram emot vintern när man inte kan ut och promenera...får hoppas det inte blir för mkt snö hihi!

2011-09-14 @ 07:07:24
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0