Två nätter

på jobbet gick bra. Relativt lugna nätter, inatt lite för lugnt nästan men har jobbat med ett härligt gäng på 52:an. Haft två kanon nätter alltså. Samma gäng jobbade jag även med måndag natt. Fick tillsägelse till att läsa till syrra så vi får väl se i framtiden;). Gillar att jobba natt faktiskt. Så härlig känsla sen att gå hem och lägga sig och sova i en go säng när alla andra ska till jobbet!

Igår innan jobbet var vi ute på en härlig promenad vid grötvik. Så fint väder. Hade jag varit ledig hade vi grillat. Men det kommer fler gånger. Idag när jag vaknat kom Jenny, Joan och Simon på besök. Åt kräftsoppa med vitlöksbröd till middag och sen jannes nybakade sockerkaka till efterätt. Pratade mycket sommar, och ev planer då. Längtar!!! Och ska bli så skönt att få gå på schema. Tänkte ta oss ut på en liten kvällspromenad nu ikväll när de åkte hemåt men en viss liten dam här gallskrek och vägrade så vi fick vända och gå in igen. Nu ligger hon här i soffan bredvid mig, nöjd och busig efter vällingen. Undrar om det var något energipulver i den??

    

Imorgon om jag inte blir inringd på jobb ska vi köra till Jönköping och hälsa på Linda, Joel och Elin. Vi ska även hämta våra kap till sommardäck som förvaras hos dom. 800kr för 4st rätt nya. Fanns i Jönköping hos en kille. Hittade dom på blocket. Blocket är allt bra! Köpte ju våra dubbdäck där med efter en annons där för 500kr!! Knappt använda. Gillas!

Nä snart dags att sova lite. Hoppas jag lyckas vända rätt på dygnet igen smidigt.

Hej svej!




Kommentarer
Postat av: Jonna

Säg till sen när ni tror att ni kommer hittåt! Vi har ledigt hela juli!

2012-04-23 @ 07:40:25
Postat av: Hanna

Vi får Planera in sen när ni har semester o vi har semester, tänkte komma en sväng när det passar:-)

2012-04-23 @ 12:47:25
Postat av: Sv;

Jonnanas, vi kollar på början av juli ev helgen 5-8. Men ska försöka byta bort en natt, går av torsdag morgon och sen på måndag kväll.



Hanna; Jag jobbar hela sommaren men blir 68% natt så har ju en del ledigt med=) När har ni ledigt? Vi kommer till Norge i juli som jag skrev till Jonna så du vet!

2012-04-23 @ 12:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0