Helgen i Arvika

Fick tyvärr regniga dagar och solen kom igår när vi skulle köra. Men vi vilade ut ordentligt allihopa, morgon, dag och natt hehe. Tur alla gillar att sova. Sen åt vi gott, spelade tp. Man får göra aktiviteter efter vädret Var en sväng inom stan också på lördagen. Jag, janne, Michael, Oscar och Jonas. Mathilda stannade hos framor&farfar. Jag köpte en vetekudde till mina onda axlar, en klänning till Mathilda och ett nytt te. Mareld, samma sort som jag fick av syrran när jag fyllde år.
 
Fina regnkläder utav farmor&farfar. Fick även två par strumpor som ligger i tvätten nu.
 
Mathilda började bli lite rastlös när vi var 5mil från Göteborg påvägen hem. Tur då att vi skulle stanna till vid Lilla Edets rastplats. Då blev damen nöjd och somnade gott sen efter 40min lek medans mamma och pappa fikade. =)
 
Imorgon ska jag först till massören, hoppas hon kan hjälpa mig igen med mina förbannade axlar och nacke. Sen ska jag träffa chefen på Kirurgen om jobb. Spännande! Berättar mer när jag varit där. På torsdag ska jag sitta vak på 52:an. Och Janne jobbar hela helgen och även i natt tom torsdag. Trist men sant.
 
Å jag har ju dragit på mig västa förkylningen IGEN. Fattar inte. Hostade som bara den i natt, näsan rinner och är hes. Så är det. Men man kan ju klaga för mer. Har haft en bra helg i de värmländska skogarna iallafall.=)
 
Hej svej!
 
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Fina kort!
Regnkläderna har fått en annan färg på kortet, blått??
Det var så kul o ha er här, inte minst att umgås med Mathilda.
Krya på dig!
Kram på er alla 3!

2012-08-28 @ 14:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0