Lite uppdatering!

Morfar Arne har ju varit här hos oss i helgen då janne och jag jobbat. Har gått jätte bra, hon har sovit gott hela nätterna och varit pigg och glad på dagarna. De har varit ute på promenad, mekat med min cykel som nu funkar! (Pappa köpte nya däck, ny cykelkorg och sadel. Sen en cykelsits och hjälm till M.) Och busat, läst sagor mm. Morfar är nya bästisen<3. Var nog ca 3 månader sen de sågs sist så hon var lite försiktig i början men lossnar rätt fort. Dock fick janne gå hem sin andra natt för han blivit förkyld och febrig men pappa stannade till idag iallafall och umgicks med Mathilda. (Och janne såklart=)). Jag har en natt kvar nu sen är jag ledig tills torsdag kväll då jag går på min sista natt sen får vi se hur det blir med jobb. Har anmält mig till fler avdelningar runt om på sjukhuset så vi får se vad som händer.
 
Fin hood tröja, långärmad tshirt och ett par mjukisbyxor av morfar.
 
Nu ska jag duscha sen äta av den goda räkpajen som står i ugnen. Blir till att cykla till jobbet ikväll. Ska bli såå skönt Dock får jag ge mig iväg i god tid så jag slipper stressa. Vet inte hur lång tid det tar men kanske 20-30min beroende på hur snabbt jag cyklar. Är väl en 6km tror jag.
 
Dagis denna veckan blir tis-tors 9-14 sen nästa vecka går janne på och jobbar på sitt schema så då blir det dagis tis-tors också. Kanske åker vi till Arvika i helgen som kommer och hälsar på Mathildas farmor&farfar och gudfar Jonas. Hoppas på det! Måste först se hur det blir med jobb, behöver minst 2 pass till denna månad. Kan inte ta nätter när janne jobbar nästa vecka, men dag pass går ju. Hoppas man får pass i tid isåfall så man vet. Så jobbigt annars.
 
Tjingeling på er!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hoppas att ni kommer till helgen, hade vart kul!

2012-08-20 @ 15:28:28
Postat av: Anonym

Tror det blir så!

2012-08-21 @ 22:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0