Helgen som var

I lördags var vi på stan. Skulle ta bussen in vid 11 men kom inte med då den var full!! Typiskt! Mathida tyckte det var så kul sist hon och pappa åkte så därför tänkte vi ta den men blev bilen istället. Väl inne i stan shoppade vi lite, kläder till Mathilda en ny maracas, ya strumpor, te till mig och ny linsvätska. Hade kunnat handla hur mkt som helst till den lilla. Hittade en tröja jag vill ha men väntar lite med den;). En pippi tröja från Lindex ska även köpas till M i vår. Vi åt lunch på Plaka. Var god mat men janne fick ytterst lite på fatet. Inte mkt potatisgratäng och lite dyrt. Men bra service när man skulle värma burkmat, fick ut det i skål med platssked till. Hemma igen så vilade vi lite sen kollade vi på melodifestivalen och en del av Arne Dahl "Djupaste vatten". Andra delen såg vi igår. Bra filmer de där. Igår var vi även på östra stranden på en lång promenad och hade te och kaffe med oss. Mysigt! Vädret var ju fint med. Lagade god kräftsoppa när vi kom hem=)

         

Idag är det måndag, jag har varit i Gullbranna och gjort slingor. Så nu är man blond igen. Tycker jag ser konstig ut men var ju rätt mörkt innan så blir så blekt i ansiktet nu tycker jag haha. Men vänjer mig nog. Nästa gång ska jag dock låta Molly fixa till det. Vilade någon timme när jag kom hem eftersom jag ska jobba natt idag. Så kl 21.15 befinner jag mig på sjukhuset och går av vid 07 imorgon bitti. That´s it!

Nä dags för duschen! Hej svej!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Homn börjar nog gå snart ser det ut som!

2012-02-28 @ 10:14:44
Postat av: Sv;

Hehe nä tror det tar ett tag till;) Hon ställer inte sig själv men om man hjälper henne lite uppåt tar hon med glädje tag i bordet och drar sig upp.

2012-02-28 @ 15:52:01
Postat av: Jonna

Jo men hon är ju snart 1 år, det går plötsligt så fort!

2012-02-29 @ 10:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0