I´m back

i träningsvärlden! Så härligt! Gymmet som tillhör sjukhuset var helt ok. Fanns styrketräningsmaskiner, fria vikter, joggingband, crosstrainer, spinningcykel, roddmaskiner mm. Så dit ska jag försöka ta mig 2ggr/vecka helst före eller efter jobb. Börjar 14 på måndag så nästa gång blir nog då. Körde 30min styrka igår sen 30min jogging på bandet. Då kunde man unna sig en pizza till middag med gott samvete;). Från bäckagårdskrogen givetvis. Stackars Linda fick jobba dubbelpass så hon kunde inte följa med som planerat. 

   

Vi har haft några oroliga nätter här nu i veckan igen. Varit lugnt ett tag men nu kom det igen. Lillan vaknar en gång om natten då, får lite välling sen somnar hon förvisso om. Men sover oroligt och gnyr. Gissar som sagt på fler tänder, var lika dant sist. Stackars liten! Då får man sova mellan mamma och pappa.

Janne sover än, han var uppe med Mathilda inatt så han får sova lite längre;) Vi gick upp vid 9. Blir promenad senare i det fina vädret, ska se om det finns någon tvättid med. Sen ikväll styr vi färden mot stan och besöker våra vänner, de blivande föräldrarna=). Snacka om babyboom nuförtiden.


 


KRAM på er där ute!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilka F bilder på mathilda på byrån =) skuggorna... kram på er.

2012-02-04 @ 23:14:12
URL: http://laiiner.blogg.se/
Postat av: Sv;

hahaha ja, försökte förklara för janne nyss vad vi menar med F men inte så lätt;)

2012-02-04 @ 23:53:20
Postat av: Jessica

åh mys :)

2012-02-05 @ 10:33:54
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0