Mellanlandning!

Har jobbat ikväll, jobbar imorgon på dagen och även torsdag dag. Fått lite tider nästa vecka också. Skulle eg suttit vak på 51;an igår och i morgon men det blev avbokat. Tur då jag fick annat jobb=). Sa till janne i morse att jag inte fått något mer jobb ännu, sen ringde telefonen och det blev löst. När jag kom hem möttes jag av god choklad och fina kort på posten. Fina vänner man har<3. Tyvärr har jag inte skickat några kort iår då det blev så mycket med Mathildis i helgen. Men ni finns i mina hjärtan alla nära och kära. =)

  

Janne och jag har valt att inte fira idag. Har firat lite grann de andra åren. Hade tänkt köpa vaniljhjärtan till fika iallafall men så fick jag rycka in och jobba och där fick jag faktiskt vaniljhjärta till fika;). Mums! Hoppas ni haft en mysig dag i snön!<3 Nu ska jag duscha sen dyka i sängen då klockan ringer 05.15 imorgon.... Lillan sov när jag kom hem så får pussa på henne imorgon.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jonna

Så söta kort du fått!!

2012-02-15 @ 09:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0