Förkylt var det här!

Det blev en ordentlig förkylning av min grötiga hals och feberfrossa. Men idag mår jag ändå bättre tycker jag. Har tagit panodil och vilat men känns bättre. Var därför iväg till Gullbranna nu ikväll och klippte topparna som planerat. Kände att det var lika bra, en snabb visist.

Igår spydde janne här. Kom plötsligt och en gång sen inget mer!? Konstigt. Så vi var en riktig sjukstuga här igår. Men Mathilda var lika glad för sina föräldrar för det :) Tur vi har en bebis som gillar å sova. Vi tog oss en 3h lång powernap under em alla tre.<3

Nu ska jag gurgla saltvatten (kureringarna fortsätter för fullt.) Sen är det ju snart helg! Janne ska jobba och ja jag och lilla M ska ta det lugnt. Inhandla lite god frukt imorgon. Mums. Mån-ons är det bredvidgång på 52;an som gäller. Borde ju vara kry tills dess!

Ikväll blir det till att kolla på "Revenge".


 
Kisen ligger där han inte får!


 


KRAM från oss

Kommentarer
Postat av: Farmor

Krya på er! Inte kul å vara förkyld. När jag får min årliga förkylning så varar den i flera veckor; först snorar jag och sen får jag ihållande hosta, som varar i bästa fall 2 mån. -10 var jag sjuk från mitten på januari tom slutet på mars, inte kul. Men jag röker ju....Kram på er alla!

2012-01-19 @ 23:24:52
Postat av: Jonna

Krya på er! Vi har klarat oss än så länge, men många som är sjuka nu!

2012-01-20 @ 08:46:28
Postat av: Sv;

Tack så mycket båda! Som "tur är" är det bara jag som är krasslig. En rikigt envis förkylning med heshet och hela köret. Kurerar mig för fullt!

2012-01-21 @ 11:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0