Långdragen förkylning!

Blev ingen bredvidgång idag då jag hostat mig igenom natten, hade huvudvärk och mådde som ett ägg (som janne brukar säga). Så blev framskjutet till ons istället. (Ons-fre då). Men fick ett pass på 53:an imorgon kväll, ska sitta vak och det ska nog gå bra. La mig å sov under em i 2h och när jag vaknade mådde jag mycket bättre! Men är fortfarande riktigt förkyld. Jag som trodde att jag skulle vara frisk vid detta laget. Men men fortsätter med ingefärste tills vidare!

 



I helgen kommer lilla syster hit och besöker oss. Vi ska äta sushi och annat gott. Ser vi framemot=) Kanske ska vi på babysim drop in på söndag med.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jessica

fy då vännen! Krya på dig massor!

2012-01-24 @ 21:26:06
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Jonna

Krya på dig! Jobbigt att vara sjuk så länge :-/ Tror det är lite så oxå när man gått hemma en stund och ska ut och jobba igen, jag minns förra året i januari var jag sjuk i 2 veckor!

2012-01-25 @ 12:10:30
Postat av: Hannanas

krya på dig!! åh,vad jag skulle vilja följa med på babysim med mathilda nångång!!Hoppas det hinns innan hon blir för stor! ps,behövs mer kläder?Dom ni fått kläder av har mer om ni vill ha men då måste jag veta strl och om Jonna o Mic har plats i bilen då de kommer i påsk:)

2012-01-26 @ 14:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0