Grillning och kalas

Helgen har bestått av grillning och kalas. Igår kom Jesper hit på brunch/frukost vid 11. Sen körde jag grabbarna till Tylösand där de solade, badade och gick på after beach. Vid 17 kom Jenny, Joan och Simon hit för grillning som startades vd 18 då janne,Jesper och Nicklas kom hit. Jag gjorde fransk potatissallad till och vi grillade kött och lax. Mums! Till efterätt hade vi jordgubbar och schweizernötskaka som vi hade kvar i frysen. Blev ingen utgång för killarna som planerat då Jesper inte kände sig väl pga förkylning. Så vid 24 drog alla hemmåt och vi i säng.
 
  
 
Idag kl 13 var det kalas för Mathildas kompis Josefine. Många barn och föräldrar, god tårta och fikabröd. Vi kom hem vid 15.30 och då gick vi och la oss alla tre och skulle vila. Men ni vet väl vid detta laget hur det kan gå.... 3h senare vaknade vi. Och vädret som varit så fint idag... men men tror vi behövde det. Nu är vi glada och pigga iallafall och jag ska snart ut på en joggingtur. Sen blir det film! Spelade TP för några dagar sedan, minns inte om jag skrev det? Janne vann överlägset såklart för jag är inte bra på allmänbildning. Fyndade det för 179kr. Har även köpt hem spelet "Med andra ord" som vi storgillade när vi spelade det hos Jessica&Henrik. Kul med sällskapsspel. Är man vuxen då?? Haha.
 
 
Vår lilla skitunge har 11:e tanden på uppgång!! Tandlös är hon då inte busan. <3
 
I veckan som kommer ska vi ombesiktiga bilen, jag ska jobba tre nätter sen bär det av till Norge över helgen för att hälsa på jannes fina systrar med familjer.
 
Solong everybody!!
 Ciao
 
Recept på schweizernötskaka för er som är intresserade! Den är jättegod!
http://www.recept.nu/sanne_svensson/efterratter_och_godis/agg_och_mejeri/sannes_schweizernotkaka/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0