Jobbelijobb

Tredje natten gillt i natt då sen är jag ledig i en vecka!!=D Kan jag säga nog vad jag gillar att jobba natt och nattschemat! Nätterna som varit har varit lugna och sköna så hoppas på en bra natt nu också. Dock har jag sovit dåligt nu båda dagarna, vet ej varför.
 
I tosdags skulle vi på picknick med familjen Svetec, men vädret var så lurigt så vi bestämde oss för att grilla lite korv och fika hos oss istället. Var trevligt! Men nästa gång satsar vi på en utflykt, får bli en spontan sådan när man ser att vädret är fint:). På kvällen såg jag&janne en bra film; This means war. Med Reese Witherspoon bl.a. Kan rekommenderas!
 
 
I fredags var vi på Biltema för att köpa nytt däck till min cykel. Janne fixade den och jag cykade ett varv hemmavid. Tänkte at äntligen kan jag börja cykla till jobbet. Men någon timme senare såg janne att all luft pyst ut... fel storlek på däcken ändå trots rätt mått!? Så besviken... så får väl ta oss dit igen nu i nästa vecka. Vill ha en fungerande cykel.
 
  
 
Kolla resor till Öland nu inom de närmsta, fick bidrag till semester kassan så blir nog lite stughyrning under sommarperioden istället för efter som vi tänkt från början. Hade varit mysigt att åka iväg lite, vi tre.<3
 
Nu ska jag kolla till min lax i ugnen. Får se om jag tar mig ut på en joggingtur lite senare. Börjar först 21.30 ikväll.
 
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det blev ingen stuga med oss? Härligt att cykla,hoppas du får fixa din snabbt!

2012-07-16 @ 21:22:33
Postat av: Sv;

Hannanas! Finns nog inte tid och pengar då tyvärr.:/ Den veckan ni kommer jobbar jag lite också. Men någon annan gång hade det varit kul att hyra en stuga ihop. Ja förr cyklade vi allrid överallt, så saknar det=)

2012-07-16 @ 22:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0